30 Haziran 2007 Cumartesi

KOLAY BÖREK



Bu güzel tarifi sevgili arkadaşımız Semra'nın blogunda görmüştüm .Esas ismi ''peynirli sufle'' ama bu börek o kadar kolay ki ,ben de ''kolay börek '' demek istedim .Ölçüleri biraz değiştirmek zorunda kaldım , aldığım yufkalar 3lü olarak paketlenmiş ,bende kalan tek yufkayı yabana atmak istemedim. Ellerinize sağlık Semra'cım.


MALZEMELER



  • 3 yufka

  • 3 yumurta

  • 3 su bardağı süt

  • 1/2 çay bardağından 1 parmak fazla sıvı yağ

  • 1/2 su bardağı kaşar

  • 1/2 su bardağı beyaz penir,çökelek yada lor

  • 1/2 paket kabartma tozu

  • üzerini süslemek için haşhaş yada susam


YAPILIŞI


Büyük bir kasede yumurtalar çırpın,diğer malzemeleride ekleyerek karıştırın.


Yufkalar küçük parçalar halinde bölün karışıma ekleyin,iyice karıştırın.



Yağlanmış kare bir borçama karışımı dökün .Üzerini susam yada haşhaş ile süsleyin.Aceleniz yoksa börekği pişimeden önce buzdolabında 1-2 saat dinlendirin.



AFİYET OLSUN......






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin