19 Ocak 2008 Cumartesi

MEYVELİ PUF TART


Maaşallahım var bügün, üst üste iki tarif. İlkini gece onikiden önce yazmıştım, şimdikini de onikiden sonra. Ev halkı uyudu, bende bilgisayarı boş bulmuşken hemen oturayım dedim. Şimdiki tarif, ''SÖKE UN'' paketinin arkasında gördüğüm bir tarif. Çok lezzetli bir tart oluyor,tavsiye ederim. Sadece pişirme şeklinde biraz değişiklik yaptım, ama siz yinede Söke un'un sayfasına bir göz atın derim.....

http://www.sokeun.com.tr/default.asp?L=TR&mid=35&t_id=10

MALZEMELER

hamur:
  • 1 bucuk su bardağı un Söke un
  • 1 su bardağı şeker
  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı eritilmiş tereyağ
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 limon rendesi

üst malzeme:

  • dilediğiniz meyve
  • 1 paket Dr oetker dolgu kreması
  • tart jölesi

YAPILIŞI

Yumurtaları ve şekeri 3-4 dakika çırpın.

Diğer malzemeleride ekleyip karıştırın.Kek hamuruna benzer bir hamur olucak.

Hamuru tart kalıbına dökün ve önceden 150 derecede ısıtılmış fırında pişirin.(bir kürdanı batırarak pişip pişmediğini anlayabilirsiniz).

Tart pişip soğuduktan sonra kalıbından ters çevirerek çıkartın.

Tartı bir servis tabağına alın,üzerine hazırladığınız kremayı sürün.Ben hazır dolgu kreması kullandım, ama siz kremanızı kendinizde yapabilirsiniz.Ama tartın üzerine sürmeden kremanın soğumasını bekleyim.

Dilediğiniz meyveleri dizin ve son olarak tart jölesini meyvelerin üzerine dökün.

Benim kullandığım tart jöleleri kendinden kırmızı,Almayadan yengem getirmişti.Türkiyedekiler renksiz.Su yerine vişne suyu kullanırsanız aynı sonucu alabilirsiniz.

Tart jölem yok diyorsanız ,onada bir çare var elbette.

1 su bardağı vişne suyunu 1 çorba kaşığı nişasta ile pişirin.Arada karıştırarak ılıdıktan sonra tartınızın üzerine dökebilirsiniz.

AFİYET BAL ŞEKER OLSUN.....

2 yorum:

EZGi :)) dedi ki...

ÇOK ŞIK GÖRÜNÜYOR CANIM ELLERİNE SAGLIK SICACIK SEVGİLER

egeli dedi ki...

SAĞOL CANIM TEŞEKKÜR EDERİM...AFİYET OLSUN....HOŞÇAKAL.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin