12 Nisan 2008 Cumartesi

TUPPERWARE TATLISI



Eskiden bir tupperware danışmanıydım ve haftada bir kez toplantılarımız olurdu .Toplantılarda da yeni ürünler tanıtılırdı,promosyonlar falan .Bazende bu ürünleri kullanarak ikramlar getirirdik.İşte böyle bir günde bu tatlıya rastladım ve çok hoşuma gitti.Sizde benim gibi bu ürünlerin hastasıysanız bu tatlıyı yapın derim.
MALZEMELER

  • 2 çorba kaşığı un
  • 2 çorba kaşığı nişasta
  • 10 çorba kaşığı toz şeker
  • 1 limon kabuğu rendesi
  • 750 gr süt
  • 1 paket vanilya
  • 20-25 gr kadar katı yağ
  • 1 küçük paket cicibebe bisküvisi (190 gr 'lık paket)

YAPILIŞI

Bir tecenreye ,bisküviler hariç bütün malzemeleri koyun ve muhallebi kıvamına gelene kadar karıştırarak pişirin.

Muhallebi piştikten sonra ,bisküvileri ikiye veya üçe bölerek karışıma ekleyin ve karıştırın.

Bir kalıba dökün ve tatlı soğuduktan sonra kalıbı ters çevirin, dilimliyerek servis yapın.

NOT: Ben tupperware '' lila prenses '' kalıbını kullandım.

AFİYET OLSUN.....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu tupperware pudding kalibinin aynisindan bende de var,gecen sene kizkardesim bana hediye etmisti.Ben de ilk deneme olarak gecenlerde bir yemek dergisinde gördügüm ayni sizin tarife benzeyen cici bebe bisküvili tatlidan yapmistim,benimkinin üzerinde cikolata sosu da ayrica vardi.Ellerinize saglik,cok harika olmus tatliniz,sevgiler.

egeli dedi ki...

Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için.Ben bu tupper kalıbımdan vaz geçemiyorum doğrusu ,çok pratik ,ama bir de fırınada girebilse !!!!bu tatlı gerçekten çok kolay ve çok hafif,çocuklar tatlı istediklerinde çabucak yapılabilecek bir tarif.Bir daha ki sefere ben de çikolata soslu ile deniyeceğim .Hoşçakalın...

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin