17 Ekim 2011 Pazartesi

Kremalı Patates


Merhaba arkadaşlar!! biliyorum uzun zamandır yazmıyorum, çok tembellik yaptım çooook...
Blogspot'un yasaklanması, sürekli hata vermesi  vs...beni yavaş yavaş uzaklaştırdı açıkçası.
Eh daha sonra yaz geldi, Ramazan geçti, yok  bayram bitti derken kış geliverdi birden, bu arada  bu ne soğuk ayol ekim ayında, hem de Ege'de bile! donduk vallahi, ben hiç hatırlamam bu aylarda üşüdüğümüzü, kasım sonu aralık başı yanar anca burada sobalar!

Neyse düştü yine çenem, ben tarife geçeyim en iyisi...
Kremalı patatesi bir arkadaşım da  yemiştim ve hoşuma gitmişti, hem de çok pratik!
Sadece tavuğun, balığın ve etin yanında düşünmeyin, gündüz gelen misafirlere de diğer ikramların yanında çeşit olsun diye yapılabilir.

Büyüklüğüne göre 3-5 patatesi soyun, yıkayın ve yarım santim kalınlığında dilimleyin.
Patatesleri bir kabın içine koyun, üzerine 1 küçük kutu krema  dökün, dilediğiniz kadar kaşar peyniri rendeleyin, tuzunu karabiberini ekleyin, hepsini harmanlayın ve bir tepsiye dökün.
180 derecede fırında, patatesler yumuşayıp üzerileri hafif  kızarana kadar pişirin....
Afiyet olsun.....

8 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık kremasız olarak çok yaptım bir ara da böyle deneyeyim:) sevgiler

egeli dedi ki...

teşekkür ederim canım, bir de böyle dene çok lezzetli oluyor.

Nigar SARGIN dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis olmuş bende denemek istiyorum :)

egeli dedi ki...

teşekkür ederim Baharatın Kızı, dene çok güzel oluyor.

NiNo dedi ki...

yirimmmmmmmmmmmm yirimmmmmmmmmm ozlwmisim be mubosum sana yazmayi :))

egeli dedi ki...

ben de seni özlemişim arkadaşım:)

tombikasci dedi ki...

haftada bir kez ve misafir geldiği zamanlarda mutlaka yaparız,misafir menümüzün vazgeçilmezi..
harika oluyor gerçekten sizin de elinize sağlık..nefis görünüyor..
tombikasci.blogspot.com
ben de siteme beklerim.

egeli dedi ki...

evet kesinlikle harika ve çok pratik bir lezzet, ziyaretin için teşekkür ederim Tombilaşçı.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin